Jaap Gorter overleden...
Jaap Gorter overleden...
Vandaag, zaterdag 18-12-2004, bereikte ons het bericht dat Jaap Gorter, medeoprichter van de Stichting Vakantiespelen, gisteravond in Verpleeghuis Lindendael aan de Koepoortsweg in Hoorn is overleden.
- Jeezus Bert
Re: Jaap Gorter overleden...
Ook namens mij wil ik Stichting Vakantiespelen en de familie Gorter condoleren met dit grote verlies van Jaap Gorter. Hij heeft goed werk gedaan om deze stichting op te zetten om een leuke week te organiseren voor kinderen uit de regio. Dit mag absoluut niet verloren gaan. Op zijn voet gaan wij verder...Webbeheer wrote:Vandaag, zaterdag 18-12-2004, bereikte ons het bericht dat Jaap Gorter, medeoprichter van de Stichting Vakantiespelen, gisteravond in Verpleeghuis Lindendael aan de Koepoortsweg in Hoorn is overleden.
Vakantiespelen van week 3 stopt niet na week 3
Jaap was tof, als hij weleens langskwam tijdens de weken vertelde ik altijd; dat is Jaap, de uitvinder van de vakantiespelen. Zo gebeurde het een keer dat heel groep roze voor hem stond te zingen: Japie bedankt, Japie bedankt, Japie Japie Japie bedankt.
.......en zo wil ik hem ook gedenken, Bedankt Jaap!
.......en zo wil ik hem ook gedenken, Bedankt Jaap!
De condoleance is dinsdagavond van 19.30 tot 20.30 in het kerkje te Sijbekarspel.
De begrafenis is op woensdag om 14.00 op de begraafplaats aldaar.
Het is nu ook mogelijk om je reactie hier te plaatsen.
Daarvoor kun je het bericht mailen aan info@stichtingvakantiespelen.nl
De begrafenis is op woensdag om 14.00 op de begraafplaats aldaar.
Het is nu ook mogelijk om je reactie hier te plaatsen.
Daarvoor kun je het bericht mailen aan info@stichtingvakantiespelen.nl
- Jeezus Bert
- fam. v/d Akker